by amanda

| Vardag
hejhej, jag har precis kommit hem och sitter och lyssnar på musik. har precis pratat med matte i telefon lite men vi la på. jag ska snart öva till matte prov för att klara provet. igår så hände ingenting speciellt, jag och filippa drog ut och träffade basse thrife och pavel, men vi började bråka med pavel. så han drog och vi andra gick till ip och åkte på isen sen drog vi hem. tittade på film och somnade vid 1 - halv 2. vi vaknade imorse kvart över 1 :o gick upp och gjorde oss klara och tittade lite på tv sen drog vi till farsta. kollade runt och åt en glass på donken. sen tågluffade vi liten innan vi åkte hem till filippa för att äta middag och kolla på film. sen blev jag hämtad. men nu ska jag plugga, hörs senare. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: