by amanda

| Vardag
nu är jag klar och annie om en liten stund. svante svarar inte så vi skiter i honom tills han hör av sig, om han gör det.. jag och annie åker till globen i allafall och kollar lite, kanske köper något. vi får se, nu ska jag dra. vi hörs senare när jag kommer hem igen. pussar amanda <3

Emma

okej, det låter bra :) det är kanon här med :) målar naglarna lite. vad gör du? :)

Lisa

hhhih=)

SANNA

SV: Härligt! :) det är bara bra :)

vad ska du hitta på ikväll då? :)



kram.

A N N A ♥

SV: Okej det är väl bara att göra en egen :)

HANNAH

sv: yes :) hade du en bra jul då?

ylvaa<3

Fin blogg<3

johannaa

jahajaaa

Anonym

vart haru köpt koftan?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: