by amanda

| Vardag
jag&älskling imorgon, underbart !
jag saknar & älskar dig otroligt mycket <3
my elfstrand

nahwi gumman!

verkligen tiden nu!

älskar dig så jävla awesome mycket <3

FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Förra året gjorde jag en magic trix och klippet blev en succé på aftonbladet med över 23 000 tittare. Gå in på min blogg om du vill se klippet. Kommentera sedan vad du tycker om den och ifall du vill se fler magic trix :D

Här är en direkt länk till inlägget http://ferhat.blogg.se/2009/december/magiiiiiic.html

Emma

Hej, himla trevlig blogg :) allt bra med dig?

azraaa

följer redan din blogg ;)

amanda

hej hej, fint namne:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: