svar på tal

| Svar på tal
Anonym hahha Din nuub : Hatar dig hahahha din idiot du ska inte komentera ellas blogg ftr du ? du så jävla avensjuk -.-
Skaffa egena pengar & kompisar om du är en liten nuub som går runt o tigga pengar bajs ! ahhah din hurrunge !

svar : haha någon som överdriver eller vadå? hon frågade och jag svarade eller hur ? hur kan du hata mig när du inte känner mig ? så patetiskt .. och ja jag är så avundsjuk, vart ska jag ta mig till liksom? horunge kan jag inte heller vara eftersom jag är oskuld. jag berättade bara sanningen, och det står jag för. tigger pengar gör jag inte heller eftersom jag redan har gått om de själv. ditt namn vågar du inte heller skriva. ja ni kära bloggläsare, ella frågade i sin blogg vilken bild som var finast/sötast och jag svarade bara ärligt : ingen ! dessutom skrev jag båda namn + blogg och vad gör denna lilla söta kille/tjej ? thaha =) stava kan hon/han inte heller, ska jag skratta eller gråta ?
Anonym

Wtf?

"horunge kan jag inte heller vara eftersom jag är oskuld"

Är du cp eller? Kan du visst vara, om din mamma är en hora det vill säga.

"Hor-unge"

En horas unge, got it?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: