svar på tal

| Svar på tal
Anonym: hur gör man låtsakerna sådär små ? asso du fattar nog :p

svar : åh vad jobbigt att förklara (a) men jag ska försöka så gott jag kan. om du inte kan kolla på designadinblogg.se
menmen, först börjar du med att söka på en låt på youtube och trycka på den som om du ska spela den.


på höger sida, som jag markerat .. den koden ska du kopiera och sen gå in på blogg.se och nytt inlägg. sen går man in på html och klistrar in koden där.

jag tror ni förstår, läs där jag skrivit så fattar du =) om inte så kan du kontakta mig på [email protected] eller skriva en till komentar. hoppas jag hjälpte till lite i allafall =)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: