by amanda

| Vardag
hallå sötnos. inatt lyckades jag faktiskt att sova skönt. ibörjan när jag skulle somna så tog det ett tag och sen vaknade jag runt 4 tror jag men somnade sen om och sov ostört tills klockan 10 ! jätte skönt, förutom att jag fortfarande är sjuk "/ jag är osäker på om jag fortfarande har feber men jag är i allafall förkyld. näsan rinner och jag har hur ont som helst i halsen. menmen, slut pratat om det. vi kanske skulle åka till landet i helgen beroende på om jag blir frisk eller inte. fast jag vet inte om jag vill längre .. syster ska inte heller med så mycket för mig finns det inte att göra. men nu ska jag kolla lite bloggar så hörs vi om en stund. pussar amanda <3
Anonym

Först till kvarn =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: