by amanda

| Vardag
sjuk som fan skulle man kunna beskriva mig just nu .. jag har ont i hela kroppen, bollen snurrar så fort jag reser mig upp och jag är hur trött som helst. halsen värker och magen dunkar "/ jag som nästan aldrig brukar vara sjuk.. inatt kunde jag inte heller sova. först frös jag så mycket satt jag låg med mjukisbyxor, strumpor och tjocktröja, sen vart det så varmt så jag var nära på att gå upp och öppna fönstret. menmen, när jag "vaknade" i allafall så var städarna hära så jag låg kvar i sängen en stund tills jag kände mig tvingad att gå upp så de kunde städa mitt rum också. kollade lite på tv i vardagsrummet, halv somnade och hostade som en stucken gris. i allafall, städarna är snart klara så mera uppdatering kanske kommer då. pussar amanda
 
Anonym

fett bortskämd !! palla städare ..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: