by amanda

| Vardag
nu har jag valt kläder till imorgon, packat upp kläderna jag hämtade hos mamma. men kom dock på nu att jag glömde tröjan jag skulle ha imorgon men nu får det bli en annan istället, och målat naglarna. tyvärr så gick 3 av mina långa, fina, naturliga naglar av i the vocie tältet på ung 08. det var så mycket folk, och så många tröck så 3 stycken gick av .. nu är de korta och jag väntar otåligt på att de ska växa ut igen .. hur snyggt är det att 3 stycken är korta och alla andra skit långa ? menmen, vad ska man göra åt saken ? jag vägrar klippa ner de andra lika korta. men nu ska jag läsa bloggar. puss


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: