by amanda

| Vardag

hej sötnos. nu är jag hemma igen, eller jag har varit hemma en liten stund men inte haft tid att blogga. jag mötte annie i centrum och satt där en stund men gick sen hem till henne. jag fick en försenad present av henne också. tack så mycket för det älskling. hon skulle ha gäster så jag var tvugen att gå sen. jag åkte till skarpnäck och mötte lukia där. vi tog tunnelbanan till stan för att jag skulle köpa ett nytt skärp eller nya trosor men hittade inget som föll mig i smaken. jag hittade istället en tröja som jag ska köpa men det saknades 9 kronor "/ så vi kollade runt lite istället och åt sen på donken. olivia och annie ville träffas så vi åkte och mötte de i kärrtorp och gick sen till fyren där vi inte gjorde mycket. det slutade i allafall med att lukia ville hem och jag också så jag drog hem. satte direkt på datorn men ska om någon timme bli hämtad hos pappa för nu är det hans vecka. ni får snart bilder. puss amanda <3

örhängena fick jag ! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: