by amanda

| Vardag
hello sweeties. sitter hemma och dunkar musik på högsta volym ! ung 08 idag också såklart, chillade galet. stog inne i the vocie nästan hela tiden, skojja inte om att killarna trycker på bakifrån alltså ! lite äckligt när de "taffsar" men roligt att dansa ! fanny kom aldrig för hon kunde inte, men jag var med söta becca och många fler istället. det började regna senare så då stog vi mest i ett tält för att slippa få regn på oss. det är verkligen så tråkigt att så många förstör så the vocie stängs av för resten av dagen. menmen, vi drog i allafall hem. klockan var runt 6-7 så jag åkte hem i allafall. men väl hemma så skulle familjen till farsta så jag följde med. jag mamma syster matte och hans mamma åkte dit. vi kollade runt lite, jag köpte lite smått som bilder kommer på senare. sen åt vi på burgerking, eller de andra gjorde det.. jag tog bara en glass =) sen åkte vi hem. när jag och mamma kom hem så tog vi ner min säng till källaren eftersom jag nu fått en ny som är mycket större ! vi blev i allafall precis klara så nu ska jag chilla runt lite. skriver snart. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: