by amanda

| Vardag
förlåt för att det inte blev mer uppdatering igår men jag ville inte sitta framför datorn när fint folk sov hos mig =) igår så var jag med linnea my ella sanna och saga. vi möttes utanför linnea och gick hem till henne en stund. jag som hade jeans på mig tyckte det var skit varmt så jag sprang hem och bytte och mötte sen de igen. vi drog till nypan efter många om och men =) vi var där ganska länge, alla badade förutom jag och linnea som inte orkade. vi spelade kort, pratade och hade chill som fan ! efter några timmar drog vi men såg hektor och tim sitta på ett berg utanför nypan så vi var med de en stund tills de drog för att åka till ip. vi gjorde inte mycket tills vi också åkte dit utan att veta att de var på hammarbys ip de var på. vi satt på sidan och kollade när de spelade, pratade, tog bilder och lyssnade på musik. vi gick senare upp på hammarbybacken och tog många bilder där. men tyvärr har jag inte så många eftersom jag glömde kameran. men jag får låna av de andra om de lägger in sina =) på hammarbybacken vart det en jävla händelse sen :o det var en kille som jag tror var 97a som cyklade ner från hammarbybacken där det var som brantast utan hjälm och såklart ramlade och fick 3 centimeter djupt sår i pannan. han hade blod över hela kiden och usch så äckligt det var. ambulans kom och ja, vi ville inte störa eller vi kände oss i vägen så vi drog hem. eller sanna och saga gick hem till saga, my hade redan gått hem långt innan. jag linnea och ella gick hem till ella för att hämta grejer sen drog vi hem till mig. åt middag, sjöng singstar och spelade buzz. kollade sen på grease och efter det vart alla så trötta så vi gick och la oss. imorse vaknade vi klockan 12 så vi låg kvar en stund tills vi gick upp och åt frukost + gjorde oss klara. de drog för en liten stund sen, ida ska komma hit klockan halv 3 så tills dess är jag nog bara hemma. jag vet inte vad jag och ida ska göra, vi funderar på att äta på thai resturang själva ikväll också men vi får se. jag bloggar senare, pussar amanda <3




saga

Jag tar två bilder och lägger in på min blogg, hoppas det är okej, om inte så tar jag bort dom :)<3

sanna

det var faktiskt iskallt i vattnet ! :P jag är ingen bad kruka <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: