by amanda

| Vardag

tjooo =) sitter hemma och äter vindruvor, skit gott ! i allafall så var jag nyss med matilda elin och leonard men de drog. idag så gick jag matilda och elin hem till matilda efter skolan. vi drack kaffe med vanilj och gjorde mycket annat. kollade lite klipp på youtube och så. sen drog vi till hammarbybacken och gick upp för den. stog där uppe och chillade, gjorde lite hemligt, dansade och lyssnade på musik i högtalare. menmen, sen drog vi hem till mig och åt middag. hade krig på golvet och drev med några i telen. elin och matilda satte på sig mina kjolar som jag använde för 3 år sen, och linne. sen sprang de ut och dansade haha =) jag fixade musiken ;) sen stog vi och väntade på leo i en timme, nej men nästan. och när han kommit gick vi hem till mig och gjorde typ ingenting. sen gick de. men nu ska jag och mamma äta melon. vi ses sen, pussar amanda.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: