by amanda

| Vardag
jag har faktiskt precis kommit hem. jag hade tänkt att bara vara hemma idag, men efter att jag suttit framför datorn en stund så satte jag på filmen "skruva den som beckham" och när den nästan precis var slut så kommer pappa hem och säger att jag ska klä på mig. så det var ju bara att byta om snabbt som f*n och fixa håret för sen drog ju jag pappa och therese direkt in till stan där vi åt på en resturang. det var skit gott, mongolisk resturang. vi åt buffé och så drog vi hem efter en god mat i allafall. åkte förbi farmor snabbt för att hämta tvätt som hon hjälpt till med. men nu ska jag kolla den sista snutten på filmen, så jag bloggar så fort jag är klar. puss & kram amanda <3
alicia

sv:jag mår bra, hur mår du?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: