by amanda

| Vardag
kom på att jag hade stavat mitt efternamn fel på trafik sidan där man får fler besökare .. men jag blev medlem på denhär sidan för kanske ett år sen men jag har glömt lösen och användarnamn så jag fick göra en ny. råkade dock stava mitt efternamn utan r men jag orkar inte göra om så det får vara sådär =) har suttit och gjort lite reklam för min blogg och komenterat bloggar. ska kolla in lite fler bloggar och checka in facebook + playahead. vi hörs snart, puss
Malin

Tack! Hur mår du då? =D

amber

snygg blogg

alicia

sv:vad bra:)

Malin

Bara bra tack =D

alicia

hah:D tack så mycket! din var också jättefin:)

fanny

är redan medlem där hihi :) men tack ändå för tipset!

mathilda ♥

svar: hehe, tack för tipset! men jag är redan medlem där♥

alice

Gå in på min blogg! kommentera gärna:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: