by amanda

| Vardag

nu har jag precis målat naglarna, eller jag har fyllt på med färg eftersom lite har gått bort på kanterna men nu är det som nytt igen. jag har också valt kläder till imorgon som ni får se imorgon om jag hinner. jag ska ju till bagis skola på morgonen för jag har hemkunskap där. jag tror fredrik kommer till mig så tar vi sällskap, om han inte glömmer eller ångrar sig. hoppas inte =) men nu ska jag snart gå och lägga mig. jag är verkligen inte trött men våra riktiga scheman börjar imorgon och jag har redan missat 2 skoldagar. menmen, ingen mer uppdatering för ikväll men jag bloggar imorgon om jag hinner. godnatt bloggen,<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: