by amanda

|
nu ska jag snart sova. klockan börjar bli mycket för mig på en vardag och jag somnade halv 2 igår men är faktiskt trött nu så jag ska göra mig klar och sen dra mig till sängen. det drog på krafterna efter den långa promenaden också. imorgon .. ja du jag skulle vara med annie men hon kan tydligen inte för att hon ska vara med sin gudsyster som hon tydligen har lovat så jag kanske är med elin och antagligen matilda om de skulle vara och i sånna fall är okej för matilda. jag vill till haninge ! vi skulle kanske åka dit idag men det blev ändrat och jag vet inte om det kommer gå att vi träffar de på fredag. det är sagt så men jag slutar halv 4 så vi kommer inte dit då fören 4 eller senare än det. och jag vet inte om de vill komma till oss, men jag hoppas det eftersom vi redan har varit hos de 3 gånger tror jag och de inga. menmen, nu ska jag prata klart med svante på msn och sen ska jag lägga mig. jag skriver imorgon men hinner nog tyvärr inte på morgonen för jag är alltid så seg av mig i vanliga fall. aja pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: