by amanda

|
jag har så otroligt tråkigt och vet verkligen inte vad jag ska hitta på. jag väljer i allafall att blogga just nu eftersom jag som sagt inte har något bättre för mig. jag har pratat med angelica i telen nästan hela kvällen men sen orkade jag inte för vi visste inte vad vi skulle prata om och vi satt båda helt tysta så vi la på. imorgon innan vi träffar melker drar vi nog till björkhagens skola och hälsar på några där och sen drar vi igen.

jag måste bara säga att jag verkligen har svårt för killar. ena dagen betyder man allt, man är så himla söt och man är den bästa som finns. andra dagen bryr de sig inte, håller på med någon annan eller något i den stilen. jag är väldigt trött på det, men vissa killar är som sagt som de är och det går inte att ändra på dem. men det finns också så otroligt snälla och omtänksamma killar, som verkligen gör allt och verkligen försöker för att man ska trivas med de. det är sånna killar som jag bara älskar och som man bara vill ha mer och mer av. dock finns det inte många av de. killar som playar, kom ihåg att som en player kan du bli stämplad i hela ditt liv. även om de skulle ändra på sig så finns ryktet fortfarande kvar. "/
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: