by amanda

|
godmorgon alla bloggläsare. någon som är vaken ? (a) jag gick i allafall upp klockan 10 och gjorde mig klar direkt med frukost framför tv:n och sen sminkning och borstning. sen drog jag mig ut i solen för att gå till pappa och kolla om mina ksss byxor var där. jag och elin hade tänkt att ha de på oss idag men jag hittar inte mina varken hos pappa eller mamma så jag vet faktiskt inte vart de tagit vägen. så jag tror vi ska ha våra jeans från gina idag som är ganska lika. som ni kanske redan fattat så ska jag vara med elin idag. hon ska göra sig klar sen ska hon komma till min pappa. vi ska hitta på lite hemliga grejer idag som inte kommer skrivas ner på bloggen men vi ska senare träffa melker tror jag. jag skriver mera ikväll när jag kommer hem så det blir inte så mycket uppdatering idag. men nu ska jag dra, puss amanda <3

jag, filippa & fredrik, en vecka gammal <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: