by amanda

|
lånad av fnp.blogg.se <3

A. gillar att dricka/festa
M. kanske inte så jättesmart
A. gillar att dricka/festa
N. du kan behålla hemligheter
D. gillar att dansa loss
A. gillar att dricka/festa

L. alla älskar dig
I. helt underbar i sängen
N.
du kan behålla hemligheter
D. gillar att dansa loss
S. lätt att bli kär i
T. omtänksam och bryr sig
R. helt underbar
A. gillar att dricka/festa
N. du kan behålla hemligheter
D. gillar att dansa loss

A. gillar att dricka/festa
B. alla vill ha dig
C. riktigt barnslig
D. gillar att dansa loss
E. oh, jättebra kyssare
F. bra personligen och utseende
G. skiter i vad andra tkr
H. sådär kyssare
I. helt underbar i sängen
J. alla avgudar dig
K. vild och galen
L. alla älskar dig
M. kanske inte så jättesmart
N. du kan behålla hemligheter
O. as sexiig grr
P. populär bland alla
Q. ful
R. helt underbar
S. lätt att bli kär i
T. omtänksam och bryr sig
U. sämst på att bara ta de lugnt
V. bästa kyssaren som finns
W. bäst på att strula,
X. jättebra i skolan/jobbet
Y. bästa pojkvän/flickvän man kan begära
Z. alltid redo 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: