by amanda

|
ibland blir jag bara så himla irreterad på min pappa fast han är den bästaste pappan som finns. men han berättar ingenting för mig. till ex. så vet ni jue att pappa åkte till spanien idag? och det fick jag reda på 2-3 dagar innan fast min syster, mamma och alla andra vetat det i säkert flera veckor. samma när han ska åka skidor, segla eller något i den stilen. jag får alltid reda på allt sist och fattar aldrig något när någon i familjen typ säger " men pappa åker jue om 2 dagar " och jag fattar ingenting och typ tappar hakan. men då är det han som inte berättat det för mig. till ex. så i vintras tror jag det var så vart det inbrott i vårat förråd där någon snodde en kross från oss och förstörde låset. och det fick jag redo på i tisdags. man ba men okej ?! pappa säger alltid att det är jag som inte lyssnar men det är det verkligen inte för en sån grej missar man inte. men nu ska jag prata med annie i telen,pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: