by amanda

|
godmorgon alla sötisar, jag har precis vaknat av att annie först ringde för att jag ringde henne igår vid halv 10 -.- och sen direkt efter när jag håller på att somna om så ringer pappa och säger att han kommer upp till mig om en minut för att lämna påskägg eftersom han åker till spaninen idag och jag får som vanligt inte följa med -.- "/ menmen, så precis när han och therese kommit innanför dörren ringer mamma och frågar om jag är vaken .. så ja, är halv 12 ett bra ställe att ringa på eller ? :p aja, jag sitter i allafall och äter lite påskgodis men ska försöka spara till imorgon eftersom jag inte vet om jag kommer få några fler. i allafall inte av mamma och farmor. för mamma fick jag en massa kläder av när hon var i thailand och jag ska få löshår av farmor istället. så jag kanske får av farfar och mormor. vi får se : ) men nu ska jag snart ta mig upp härifrån stolen och platta håret och äta frukost om jag orkar. pussar amanda <3 här kommer några bilder från när vi hoppade studsmatta hos linn när jag och lippa sov där, tyvärr inga på filippa för det är hennes bilder och hon tog inte på sig själv "/
  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: