by amanda

|
hejsan alla sötisar, jag och filippa gjorde oss klara förut och sen drog vi till farsta. där köpte jag ett par shorts från h&m, ett hippeband från glitter och ett par vita leggings från h&m. när vi gick runt där så såg vi tova gå runt ensam så hon följde med oss istället. när vi var klara och gått runt i typ hela farsta så åkte vi hem. vi vart hemskjussade av tovas pappa alla 3 hem till mig. fast lippa hämtade bara sin väska och sen gick hon för hon skulle träffa sina kusiner. jag och tova gjorde pannkakor och sen gick vi in på datorn och läste lite bloggar. hon ska precis gå hem för hon ska bort på middag och jag ska träffa fanny och vi hittar väl på något. men jag skriver när jag kommer hem, och senare kommer bilder. fast jag är inte säker på att bilder på det jag köpte kommer. men visst är jag fin i mitt hippieband ? pussar amanda <3
lukia

jaa , manduh ..

det e fint , ditt hippieband x)<33

Bella

fin blogg!

söt bild<3 (och band)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: