by amanda

|
hejsan alla sötisar ! nu sitter jag och filippa hemma hos min mamma och har för en liten stund sen ätit middag. lasange som jag gjorde för att få lite pengar till guldkortet. ju mer jag hjälper till hemma desto mer pengar får jag.. menmen, vi ska snart ut och träffa kenny och benny tror jag. när jag och lippa gick ut förut så drog vi till ip och kollade om några var där men ingen var det så vi drog hem till mig och kollade på topmodell. nu ska vi dra, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: