by amanda

|
jag mötte upp filippa och så köpte vi en glass i centrum och sen åkte vi till skanstull. men vi åkte direkt hem till henne igen för hon skulle göra en grej. så när vi kom hem till henne satt vi framför datorn en stund och sen gick vi ut. det var kallt ute så vi åkte till hammarbyhöjden och sen åkte vi hem till henne igen. vi ska snart äta middag och sen kanske ladda ner en film, jag vet inte. vi går nog inte ut mer idag i allafall. men nu ska jag gå, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: