by amanda

|
förlåt för att jag inte bloggat något men igår hann jag helt enkelt inte och jag orkade inte. men i allafall så vart vi upphämtade från mamma av pappa. jag linn och lippa sprang snabbt in och hämtade våra väskor och sen skjussade pappa oss till centrum där våran buss gick ifrån för annars hade vi missat den och vi skulle vara hemma 7. hela vägen dit pratade vi, och lyssnade på musik. menmen, när vi kom fram fick vi hamburgare serverat utomhus. riktigt gott faktiskt. sen hoppade vi studsmatta medans linns brorsa och hans 4-5 kompisar gjorde sin hamburgare och lyssnade på musik skit högt så det hördes i hela huset och trädgården. efter en stund ville de också hoppa så vi hoppade med de. lite senare vart det kallt så vi gick in och kollade lite bloggar på datorn och sen gick vi ut igen. linns brorsa och hans kompisar skulle typ ut så vi följde efter dem (a) det var skit kul, efter en stund kom de fram till oss och så stog de och pratade med oss och frågade massa grejer. det var i allafall skit kul. sen gick vi hem, vi vart trötta så vi bytte om och la oss i sängen och smsade och sen somnade vi. imorse klockan 10 vaknade vi av att de står och as bankar på dörren. och sen öpnnar de och skriker " peace mada fucker " ( stavning ? ) så vi går upp, klär på oss och går ut och hoppar studsmatta och sen låg vi bara i solen och solade lite och sen gick vi in och åt frukost. menmen, nu ska jag klä på mig för vi ska ta bussen här ifrån som går 11:59. och så drar vi till ip och spelar fotboll med några.. bilder kommer senare. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: