by amanda

|
hej allihoppa ! nu har jag precis fixat klart mig. pappa väckte oss vid 11 för att det var frukost så vi låg kvar en stund och sen gick vi upp. när jag hade ätiti klart min macka så hoppade jag in i duschen och duschade. när jag var klar lade jag mig i sängen och spelade på mobilen i väntan på att håret skulle torka av sig själv så jag slapp använda hårfönen. samtidigt som filippa gjorde sig klar och tjatade på att jag också skulle det, menmen. vi ska snart åka in till skanstull tror jag för att filippa ska klippa sig. brukar det inte vara stängt hos frisörer på söndagar ? tydligen inte .. (?) idag kommer det ingen bild just nu för mitt hår ser ut som ett bombnedslag -.- men det kommer nog en dagens outfit senare. jag tror jag sover hos filippa idag om vi får, så det kanske inte blir så mycket bloggande. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: