by amanda

|

Dagens fråga :
 

ända sen jag gick i 3:an har jag haft playahead och alltid den hära utan att göra någon ny. förut var playahead det roligast som fanns för mig, det var alltid spännande att vara inne på pea. nu känns det mest tråkigt fast jag endå är inne varje dag. jag brukar kolla in andras profiler och spara låtar från pea till datorn. det är nog det enda och största stjälet till varför jag har kvar min. det känns som om jag skulle missa något om jag tog bort min .. många säger att pea är tråkigt och blablabla. jag bryr mig verkligen inte och har det som jag känner för. men varför är det så ? hiss eller diss för pea ?
 
facebook .. allt fler och fler skaffar men jag tycker inte att det händer så mycket dära. okej det är roligare än playahead och det finns flera vänner som man känner där o.s.v men jag pratar knappt men någon på facebook så det blir inte lika roligt för mig .. jag har haft det ett tag nu och i börjar tyckte jag att det var skit roligt för så bytte man bilder hela tiden och letade efter sina vänner som man kunde bli vän med .. men nu då? vad gör man nu ? man kan inte skriva någon "press" och inte läsa andras. det tycker jag är tråkigt fatiskt. vad tycker ni själva ?

Anonym

du behöver väl inte skriva nån jävla press hela tiden?

Phille

FACEBOOK :D

mikkis

inget av det. dumpa pea, dumpa facebook.

kommer aldrig komma något som är bättre än MSN! :)§



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: