by amanda

|

hej älskling, idag efter skolan drog jag elin matilda angelica filippa melker tage venne svante petter phille och kanske någon mer (kommer inte ihåg) till centrum i allafall. vi stog mest bara där och "hängde". elin och filippa kastade vatten på killarna och de flesta åt godis. när svante phille och petter drog så åkte vi andra till skarpnäck och mötte tunnelbanan och åkte sen till bagis. melker drog till sin träning och de andra förutom jag och elin gick hem till matilda. vi skulle egentligen också följt med men jag orkade inte så vi stannade i bagis centrum och gjorde ingenting och sen köpte vi glass och gick sen hem till mig. hemma hos mig kollade vi på tv och drack varm choklad som jag fixade till mig och elin. och så kollade vi som sagt på tv tills nu. elin åkte precis hem för hon vart hämtad av sin pappa. jag ska nog bara vara hemma resten av kvällen, kanske går ut vi får se. jag tror jag skulle följa med pappa på promenad också men är sjukt trött så vi får se. dagens bilder får ni såklart, pussar amanda <3
  



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: