by amanda

|

nu har jag, filippa, therese och pappsen precis kollat klar på filmen Arn. den var riktigt konstig i början men så sjukt bra när man kommit in i filmen, fast jag fattade typ ingenting så pappa fick sitta och berätta för mig vad som hände (a) haha, vi ska precis gå ner i källaren och sjunga singstar tror jag eller något annat playstation spel. jag börjar redan bli riktigt trött faktiskt så vi får se när vi går och lägger sig. det känns jätte konstigt, jag som alltid brukar vara upp till typ 3 på nätterna eftersom jag i vanliga fall aldrig blir trött, men nej tydligen inte ! aja, imorgon drar vi till frisören och sedan ut och träffa grabbarna : ) pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: