by amanda

|

nu är vi hemma, eller vi kom hem för 40 minuter sen. vi gick till ip och kollade på kbk p96 träning. när de var klara så sa vi hej till alla och sen skulle vi typ ta sällskap med alex och venne hem till alex men jag kom på att jag glömmt min cykel i skolan och de ville inte följa med så jag och annie gick till centrum och köpte lite godis. påvägen dit mötte vi philip och hans kompis så vi gick med de till skolan och sen drog de. vi träffade soli och julia så vi var med dem och hade skit kul. vi var lite överallt, det var i allafall någon som stog på ballkong och höll på att härma oss när vi skrattade typ (?) menmen, vi skulle typ träffa venne och alex sen men de dissade oss. men sen träffade vi de i allafall så vi gick till julias gård för att hon skulle hämta grejer och sen skulle jag och annie vem så vi sa hejdå och gick. vi sitter framför datorn och lyssnar på musik, imorgon ska jag till grönan. vilka fler ska dit ? det blir nog inte mer uppdatering ikväll eller imorgon fören jag kommer hem om jag inte hinner på morgonen, fast jag tror inte det. men slå ett pling på mobilen om ni ska till grönan ; ) videos och bilder kommer nog imorgon, pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: