by amanda

|
hej sötnosar. nu sitter jag hemma med löshåret i ! många säger att man inte ser så jätte mycket skillnad men det kan jag verkligen inte hålla med om. vad tycker ni själva ? jag ska försöka blogga snabbt och sen ska jag logga in på datorn i mitt rum som är så otroligt seg så bilder från idag kommer senare, men lite egobilder på håret kommer såklart ; )

idag efter skolan skynda jag och elin oss till min frisör i bagis som skulle hjälpa mig med löshåret. vi fick sy det och sen satte hon på mig det. och så klippte hon mitt hår lite och plattade det. det tog ganska lång tid men när vi väl var klara så åkte vi hem till mig. sminkade oss och bytte om och sen drog vi ut. vi tog tunnelbanan från kärrtorp till gullmars och där mötte vi nikita. vi tog bussen hem till honom, där hände lite saker som inte skrivs ner i bloggen såklart. men kul var det i allafall : ) fast några höll på att busringa mig och elin, så omoget ! : ) menmen, elin skulle hem och göra läxor sedan så vi var tvugna att dra. när vi kommit till gullmars tog vi tunnelbanan till skärmarbrink och där var vi tvugna att byta till skarpnäck. vi satt där i säkert 20 minuter och sen så gick vi ner och kollade när den skulle komma och då stog det 28 minutrar. så vi gick till hammarbyhöjden och tog tunnelbanan där ifrån för då var det bara 6 minutrar. när vi väl kommit till kärrtorp sen gick/sprang vi hem till min pappa. hämtade våra väskor och våra cyklar och så cyklade vi hem. hon till sig och jag till mig. nu har jag precis ätit middag och ska snart logga ut från datorn. fler inlägg kommer ikväll. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: