by amanda

|
hej alla, vad gör ni? jag har precis kommit hem för en liten stund sedan och bestämmt med min syster att hon och jag ska åka in till stan imorgon och köpa mitt löshår sen får vi se vad som händer. hur tror ni det blir ? (a)

idag i allafall så åkte jag och filippa till gullmars efter skolan och mötte upp nikita och en annan kille (vet inte hur hans namn stavas) så åkte vi in till slussen och jag kollade på lite kläder och de hängde efter (a) sen åkte vi till gullmars igen och mötte en till kille men vet inte hur hans namn stavas heller.. och så åkte vi till kärrtorp. där mötte vi elin och så stog vi typ i centrum och sen skulle killarna plötsligt hem för de skulle träffa några andra och vi kunde typ inte följa med så de stack, fast vi åkte med de till gullmars. jag skulle kanske äta hos filippa men hennes mamma svarade inte och filippa kunde inte ringa så jag sket i det och åkte hem. träffade också linn i gullmars som skulle till farsta så vi tog sällskap. menmen, nu ska jag fixa bilder. pussar amanda <3
   


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: