by amanda

|
hej alla ! nu är jag hemma men har skit brottom för jag ska precis ut igen. jag ska möta angelica och emma och sen ska vi åka till björkhagen och gå till cornelia och hämta angelicas nycklar som hon har glömt där och sen ska vi hitta på någonting annat. de väntar redan på mig så jag har skit brottom. jag kom hem från elin för en liten stund sedan och åt direkt middag och sen bestämmde jag med annie och emma.

menmen, jag gick till elin innan vi drog till haninge. cissi var redan där så vi åt nudlar och sen bar det iväg. när vi kom dit så skulle vi komma till någon jävla park men vi valde att gå igenom centrum. och när vi var där så stog killarna där .. vi ba men okej (?) hade vi inte gått igenom så hade vi jue missat de. det stog i allafall och pratade med några äldre killar så vi stog några meter bort och väntade på de. sen gick vi till någon park där de höll på att cykla o.s.v och sen var vi tvugna att åka hem för elin hade träning -.- de följde oss halva vägen till bussen, då jag får ett sms av en av killarna som jag inte tänker skriva ner i bloggen men som jag inte accepterar heller så vi sket i de och drog. en sak är helt säker i allafall och det är att jag inte tänker prata med honom fören han sagt förlåt eller sagt en förklaring till varför han skrev det. när vi i allafall kom till gullmars sen så köpte vi en glass och sen åkte vi hem. cissi gick hem och jag och elin gick hem till henne. hon bytte om för att gå på träning och när hon var färdig med det så gick jag hem. men nu ska jag gå, skriver när vi kommer hem. pussar amanda <3
    


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: