by amanda

|
hejsan alla sötisar, ledsen om jag inte kunde blogga imorse innan vi drog ut. men det var så otroligt fint väder och jag och filippa hade brottom. direkt efter filmen igår vid halv 12 gick vi och la oss för vi var så himmla trötta. och sen vaknade vid vid halv 11 men jag var så trött så jag ville inte gå upp.. så söta filippa gjorde frukost på sängen till mig, och sen efter det drog jag mig i sängen medans hon gjorde sig klar och sen när hon var färdig för att gå ut gjorde jag mig klar (a) menmen, så drog vi in till götgatan, slussen och köpte ett par vita jenas/leggnings till henne och sen åkte vi till hammarbyhöjdens ip och chillade i solen. sen ringde vi saga och frågade om hon ville komma, och det ville hon så hon kom dit. så satt vi där en stund och sen drog vi till kärrtorps centrum och mötte viktor och sen åkte vi tillbaka till hammarbyhöjdens ip. fast vi gick upp på hammarbybacken. viktor tog lite bilder på oss när vi stog i solen, och sen "spådde" jag saga. hon skulle gifta sig med conrad/konrad, de skulle ha 20 barn och bo i lägenhet och ha en gris som husdjur och hon skulle gifta sig i t-shirt och jeans. haha : ) sen gick vi i allafall ner, och så gick saga hem för att hon skulle träffa olivia och kanske linn. om de vill så ska vi träffa de senare. viktor gick hem, och jag och filippa gick hem till mig. hon sover här idag, menmen nu ska vi göra sen lunch. pussar amanda <3
       


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: