by amanda

|
För någon dag sen skrev en tjej till mig på pea att jag var fjortis. Jag började bråka med henne och skrev till alla mina kontakter att dom skulle skriva till henne ohemligt. Jag visste inte vem hon var men det visade sig att hon kände hela röda linjen och att hon misshandlat flera stycken. Hon hotade mig och sa att hon skulle komma till min skola. För hon känner en av mina kompisar ganska bra och hon jag känner sa vilken skola jag gick i. Hon kom till min kompis skola idag för att prata med mig och Becca. Jag hade sagt förlåt innan men hon ville bara prata, speciellt med Becca som typ hade vart fett kaxig mot henne. Hon kom med sin kompis och dom hade tydligen fått mitt nummer dom ringde mig och frågade vart jag var. Hennes kompis hotade mig så jag sa inte vart jag var. Sen la jag på, och hon ringde två gånger till men jag svarade. Jag visste jue att hon skulle komma tillbaka om jag inte pratade med henne så jag bad henne ringa igen, och så gick jag till kärrotorps centrum med Filippa. Och hon kom med hennes kompis, My, Runa, Becka, Oliver och Leon. Dom gick iväg med mig och dom andra kom efter. Vi gick till ett ställde vid en gångväg vid centrum och dom andra stog i en ring runt omkring. Innan hon pratade med mig hade hon tydligen pratat med Hempa & Tildaa, för dom hade också skrivit till henne. Men när hon pratade med mig stog hon och hennes kompis framför mig och frågade om jag stog för det jag gjort, att jag inte skulle göra om det, att dom kände hela rödalinjen o.s.v Men i allafall sen kom tuben och dom åkte hem . Vi tog tuben efter dom och vi åkte till skärmarbrink fram och tillbaka. När vi satt på tuben ringde dom och frågade om jag blev rädd för dom, och att det inte var menningen . Att dom inte skulle göra mig något mer och att dom inte ska slå Becca, bara om hon fortsätter. Men i allafall sen sa dom typ förlåt och att om det är någon som bråkar med mig kan jag ringa dom. Det var jue skönt tycker jag för jag orkar inte bråka med dom och jag har inte särskilt stor lust med att få hela rödalinjen på mig heller. Efter stog vi bara i centrum och Leon hade hittat en dildo dagen innan som han slängde på tilda. Då vart jag fett sur och sparkade honom och sa åt honom att sluta. Då gjorde han det :d " stolt " :)
i allafall sen tog Becka, My & Runa tuben hem och leon och oliver gick hem till leon för dom skulle typ vara med martin -.- Då gick jag filippa och tilda hem till min farmor för jag skulle klippa mig :) Efter det gick vi hem till mig och åt middag sen gick dom hem '/ , men nu sitter jag i allafall framför datan och bloggar lite, ska kolla Olivers album :) Ni kan jue passa på att söka på Leon & Oliver på playahead om ni vill :D leonux @ och akermo @  <3 :) Dessutom var det första gången jag träffade Oliver, eller jag hade sett han innan men inte vart med honom. Han var ganska snäll men var typ blyg eller i allafall jävligt tyst x) <3 , haha här kommer dagens bild på min allra bästevän Leon Klereus , <3


Anonym

vart köpte han dom där byxor????



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: