by amanda

|

Hejsan Svejsan, idag var jag med My & Filippa. Vi möttes i centrum och gick hem till mig. Vi var där ett tag. Vi var inne på datan , pratade & kollade lite på bilder och på varandras mobiler. Efter en stund mötte vi Linn vid annie och leon i centrum. Vi satt i centrum ett tag tills Mys buss gick sen åkte hon hem. Vi andra gick hem till filippa och satt typ där ett tag. Jag & Linn skulle skoja med leon så jag tog hans luva idag också, han typ lacka och tog min sko och la den någonstans. Jag typ lackade också så jag tog båda hans skor , ena min och alla mina grejer och stack ut. han följde efter och jag gav han ena skon. han gick in och jag gick efter. han tog fram min sko men jag vägrade ge honom sin sko förän jag fått min. efter ett tag bytte vi skor, och jag började då emot tuben för jag skulle säga hej till Madde där. hela vägen till tuben ignorerade leon mig och varje gång jag sa något eller någon sa något till mig frågade han den som pratade med mig vem hon pratade med '/ i alf sen kom tuben och linn märkte att hennes busskort var borta. vi åkte till kärrtorp och sen tog vi tuben tillbaka för att kolla om hennes kort var hos lippa. vi hittade det inte där men efter stannade vi där och lippa var inne på datan medans vi andra satt brevid på rad och kollade på. och då innan hade jag och leon sagt " förlåt " till varandra . jag höll såklart lillebror i handen : ) <3 aja sen gick linn hem och vi stannade där ett tag. sen drog vi till kc för att möta rasmus där. när vi sen mött rasmus började vi gå hemåt mig. och vi gick igenom en jävla skog där det var kolsvart. haha´sen följe dom oss hela vägen hem och gick sedan hem själva. nu väntar jag på att älsklingen leon ska logga in på msn men han typ spelar -.- haha, men nu ska jag och lippa äta choklad : ) pussar amanda.
dagens bild är på denise och cornelia sötisar, <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: