by amanda

|
jag har en vän som jag har behandlat som skit på senaste tid. och det är bara jag som vet varför, och jag ska faktiskt berätta nu för jag kan inte ljuga längre. när vi var mindre var jag avundsjuk på hennne, för att hon fick och hade allt. för att hon fick alla killar, och för att det kändes som om alla killar var med mig för att jag var med henne. men nu när vi blivit äldre har jag fått andra vänner och killarna har börjat älska mig för den jag är. jag är skitit och dissat henne totallt på senaste tiden för att jag vart med en annan tjej hela tiden. men sanningen är att jag tror att jag gjorde det här för att hämnas. jag har inte direkt något att hämnas för men så är det . men jag saknar verkligen den här tjejen och allt vi delat ihop. jag litar på oss och vet att vi kan få tillbaka allt om vi bara vill. hon frågade mig om jag ens vill vara hennes bästevän längre. men jag vill att denna tjej ska veta att hon även betyder sjukt mkt för mig och att hon i mina ögon alltid kommer vara den underbara älskade, matilda wyness som hon alltid vart. ! ingen kan hindra oss från någonting. ! matilda wyness förlåt för allt svek, men kom ihåg den dagen vi skiljs att jag alltid kommer minnas dig och att jag alltid kommer älska dig. och ta åt dig av det jag säger för det är den stora rena sanningen ! <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: