by amanda

|
Tjenare, nu är jag hemma hos filippa. Vi har precis vart med leon och innan elin och elin : ) idag var jag och lippa med linn. vi skulle vara med hanna strömberg och var tvugna att gå för bi peterspark där leon radwan livv dess och alla var. vi ville inte det , eller i alf inte jag :D . haha hanna svarade nt så vi stog uppe vid en jävla stång och väntade : ) . sen kom dess livv radwan john noah ella och saga upp till oss och sa hej. dom andra var typ inne i huset.. sen skulle dom typ komma bakom oss och typ skrämma oss :o men jag hörde dom :D . sen gick vi in i ett hus i närheten jag lippa och linn. då stack killarna. vi gick ner sen till dom och stog där ett tag. sen ringde hanna och jag tappade min 20 lapp utan att jag märkte det . så dom tog den och sa att det var deras nu. jag lackade och stack och mötte hanna en bit ifrån för hon bor ungifär där. sen gick vi tbx och dom vägrade ge mig min peng -.- rasmus hade den i handen då tog linn den : ) . haha sen taggade vi. linn skulle hem för att hon skulle på bandy. vi mötte dess och livv på tuben och åkte med dom hem till livv. vi var hemma hos henne och klappade hennes katt : ) . haha sen stack vi. vi åkte till bagis sen kärrtorp . där mötte vi rasmus sen stack han för att han skulle hem . och jag och lippa gick till ica och köpte godis till kvällen efterssom jag ska sova hos henne idag. och så fick vi jue lova idag ! :d. haha men sen kom elin och elin till centrum och sen kom leon. vi åkte till bagis och efter ett tag stack elin och elin. då åkte vi till centrum för att följa leon en bit men vi följde han hela vägen. vi fick en hel påse gratis bullar av ankan på pressbyrån, fett snällt liksom :D . haha sen stack jag och lippa hem. nu chattar jag med leon och försöker få han att skriva i min blogg : ) <3 men han vill typ inte '/ . det är synd för det skulle vara lite kul om jag hade ett inlägg av något han skrivit. vad som helst liksom. men nu ska jag tagga. puss amanda.
dagens bild är på hempa bror. <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: