by amanda

|
Allt var skit. Ingenting var värt att leva. Ingen brydde sig, ingen kunde hjälpa . Men då kom du. Du hjälpte mig upp på fötter igen och du bevisade för mig hur rikig vänskap skulle se ut. Du lyssnade alltid på mig och stöttade och fanns alltid. Du gjorde mig alltid på bättre humör och fick mig alltid att tänka bättre tankar. När jag låg och grät på kvällarna var du den ända som brydde sig och du låg och smsa med mig hela natten fast din mamma lacka, du gjorde det bara för mig. Den tiden var den bästa som hänt mig. Du var mitt allt och du ska veta att jag älskar dig obeskrivligt mycket. Om det inte hade vart för dig och den tiden du alltid stöttade mig hade jag inte levt idag. Denna text går ut till världens underbaraste kille: Leon Klereus, <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: