by amanda

|
jag saknar oss. du var alltid nummer ett för mig . jag berättade allt för dig som jag inte berättat för någon annan . det var du och jag . ingen kunde skilja oss åt. vi var varje dag och alla visste att det var du och jag som tillhörde varandra. alla frågade mig varje dag om jag var med dig . vad hände med oss ? vi bråkar hela tiden . jag klarar mig verkligen inte utan dig . du & jag , allt vi hade bestämmt ? blir det så ? min kärlek till dig, den är obeskrivlig och jag kommer aldig kunna förklara den för dig eller någon annan. varje dag söker jag efter svaret på livets menning . & jag hittade det , när jag hittade dig . du är livets menning för mig ! jag hoppas verkligen du förstår vad du betyder för mig blodsyster </3
bilderna beskriver mycket men inte allt..
            


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: