by amanda

|

hejhej, sitter hemma hos mig med annie just nu och dricker apelsinsaft. idag ska jag och annie ha jätte kul : ) vi vet inte vad vi ska göra än , men det blir säkert kul i allafall. egentligen skulle vi sluta 13.40 idag men vi fick sluta 13. 00 istället. våran lärare skulle på kurs, så vi fick sluta tidigare. skoldagen var halv kul , inte roligaste men helt okej . Alex tog typ mig och annie på rumpan hela tiden xD , speciellt när vi skulle gå hem :p men nu ska vi gå och köpa våran " tradition " : )
passa på och söka på angelicas blogg också. men kolla klart min först ; )
http://nels.blogg.se <3
puss & hej , dagens bild är på angelica hjärtat , jag älskar dig <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: