by amanda

| Vardag
HejHej, idag gick dagen sjukt långsamt. fast det var ganska roligt efter skolan : )
i skolan hade vi först slöjd, sen matte, no engelska & typ svenska tror jag. vi slutade halv 2. efter skolan åkte jag lippa & tilda till björkhagen för att " hämta " linn. när linn kom väntade vi på tuben till åkeshov sen åkte vi till hammarbyhöjden. där kom det fram ett fett läskigt fyllo till oss. han visade hela magen och började snacka om att mjukis byxor var jätte bra och att man skulle sy fast ett hammarby märke på fickorna. sen sa han att han skulle ge oss 10 . 000 om han fick slicka av oss typ :s . sen vet jag inte vad som hände, helt plötsligt blåste han upp som en jätte ballong, och han snackade om att han aldrig träffat någon tjej i hela sitt liv. sen sa han att han inte hade färgat skägget utan att det var hans pigment ( eller hur man stavar ) men vi ba aha okej intressant liksom. sen drog vi hem till linn och kollade på filmen " den rosa pantern " den var ganska bra men efter halva filmen gick lippa hem för att vara barnvakt. när filmen var slut gick jag & tilda för att linn skulle på träning och det skulle tilda också . så jag gick hem och åt middag sen när lippa var klar med sin barnvaktning träffades vi och vi åkte fram och tillbaka med tuben, och så gick vi runt halva sthlm. sen åkte hon hem och jag gick hem. jag har en annan mobil nu också, jag har inte allas nummer så smsa mig så jag får ditt nummer igen. dom jag känner jätte bra , deras nummer har jag men inte dom andras. så smsa mig så jag får ditt / erat nummer. mobilen ska kunna ha en massa låtar och bilder efterssom det är mitt gamla minne ska jag kunna ha över hundra låtar och över hundra bilder. men jag kan bara ha 5 låtar, och typ 16 bilder :s min andra mobil är i allafall på lagning för den la helt plötsligt av i morse när jag ville ha den .. , just nu sitter jag framför datan och chattar lite. pratade nyss med dess i telen också : ) men jag ska gå nu, ska fixa lite på pea. adda mig om du inte har mig : ) hittad @ pussar amanda. dagens bild är på leon lillebror, <3
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: