by amanda

|
hejsan, snart ska min syster hjälpa mig med ny musik på bloggen och kanske min bakrund. för just nue ser det så konstigt ut . idag vaknade jag klockan halv 1, och då smsade jag linn. hon sa igår att hon skulle på match men aldrig vilken tid så jag väntade på henne hela dagen . och hon svarade jue inte när jag ringde. klockan halv 4 ringer hon mig och vi träffa halv 5 i kärrtorps centrum. sen åker vi hem till henne och hon byter om och lämnar sin väska. sen mötte vi marko i hammarbyhöjden en stund senare. vi ville att leon skulle komma men det ville jue såklart inte han som vanligt. vi började typ halv bråka på sms sen . för att han lackade. jag linn och marko gick runt lite sen köpte vi godis och strax efter pizza. sen gick vi hem till linn, och efter en stund gick marko . efter åt jag och linn våran pizza och nu sitter vi framför datan . jag och leon började  typ bråka igen så jag vet inte om vi är osams nu . men hoppas inte det :  ( aja pussar amanda


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: