by amanda

|

HejHej, idag efter skola gick jag annie och tilsa hem till mig . vi åt nudlar och drack saft . sen körde vi guitar hero, dansmatta och sist singstar : ) annie vann typ ingen gång x) tror jag .. men i allafall vi har jue sålt julblommor med klassen ett tag nu , och blommorna kom idag så vi skulle dela ut blommorna te dom som köpt idag . först gick vi runt  och letade efter adresserna där tilda hade sålt. annie hade sålt  te as många så hon skulle ta bilen med sin mamma, jag och tilda fick typ inte följa med så vi tog mina blommor och gick hem te pappa. för jag hade bara sålt till mamma pappa  och farmor. så vi gick te pappa och lämnade hans blommor där och farmor kom dit och hämtade sina . mammas tog jag  med mig sen när jag skulle gå hem te henne. hemma hos mig var jag inne på datan och tilda körde dansmatta. sen gick hon hem och jag med. men under dagen skrev jag te en tjej  på pea som tydligen leon känner. och jag skrev bara te henne  för att jag ville veta hur dom lärde känna varandra. men båda vägrade säga och helt plötsligt säger hon te mig " assu  palla , du ska få ! "   jag ba ehm :s ? & så säger jag det te leon men han typ bryr sig inte -.- sen kollade jag leons  gb och man ser att dom typ skrivit om mig ( jag är inte säker ) men det står liksom men asså palla henne typ, och vem skulle dom annars chatta om, om inte mig? hon har jue inte skickat hemliga gb:n och leon har jue såklart kvar dom. aja jag är osäker på om han ljuger för mig och sagt något. jag hoppas verkligen inte det men jag är inte säker heller satt. men nu ska jag gå för tangentbordet lackar sönder. puss & hej <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: