by amanda

|
när du sa att det skulle vara du och jag föralltid trodde jag du mennade det .
när du sa att du aldrig skulle svika eller överge mig litade jag på det .
när du lovade att du och jag skulle gå hand i hand genom livet så trodde
jag att du mennade det du sa , men det visade sig att du inte var äkta .
efter ungifär ett halv år bevisade du att du var falsk. du svek både mig
och det löftet du gav . jag trodde man kunde lita på dig men du var precis
som alla andra. att svika ett löfte är som att svika en annans liv. jag litade
verkligen på oss, jag fattar inte hur du kunde lämna mig ensam kvar.
du sa till mig att du och jag skulle gå tillsammans till grinden , eller att vi
skulle vänta där på varandra. men du valden en genväg och sprang före
mig genom livet. jag letade efter dig på vägen men du fanns inte kvar.
du hade lämnat och svikit mig. jag förstår inte hur du lyckas ?
du förändrade mitt liv och gjorde så jag aldrig mer vågade lita på någon
igen, var det det du ville ? är du nöjd nu ? för du lyckades väldigt bra.


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: