by amanda

|
Hejsan, idag var det jue fredag så det innebär att jag slutade halv 4 idag . Jag & linn skulle egentligen sova över , men hon trodde att det inte gick så hon sa till sin kusin att hon kunde sova hemma hos henne istället. hon fick liksom sova hos mig så jag ba aha -.- och så kunde vi bara vara tills klockan 5. och som ni kanske redan listat ut så var jag med linn. Hon jag & Marko skulle egentligen vara själva, men när jag kom till centrum med lippa elin matilda & alex så var linn marko leon radwan nea filippa och sanna där.. haha , så allaihoppa sa hej till varandra. sen stack lippa elin tilda alex nea filippa & sanna . jag vet inte vart dom skulle men vi andra stannade i allafall i centrum . jag & linn trodde jue att det bara skulle vara vi och marko, så vi kunde gå hem till mig, men nu kunde vi jue inte det efterssom radwan & leon också var med. så vi stannade helt enkelt i centrum. killarna ville ha pengar av mig för att dom var hungriga . jag hade såklart gett dom pengar om jag kunde men jag fick inte för det var min mammas pengar som jag ska köpa julklappar för, då kan jue inte bara jag ge bort dom för att killarna är hungriga .. radwan stack lite senare med tuben, då började jag linn leon & marko gå mot deras håll. leon & marko gick hem , och linn var tvungen för att hon hade träning . jag gick jue också hem sen men jag följde dom till leon för jag hade ändå inget annat för mig . en stund senare hämtade pappa mig med bilen, och vi åkte och handlade. efterssom han kom hem igår natt klockan 2 från Cap Verdeö, så fanns det ingen mat. så vi handlade hur mycket som helst. haha jag typ tog en massa mat som jag ville ha utan att han såg. så nu finns det mycket mat hemma, precis faktiskt allt jag vill ha , för att kunna gå hem hit och äta efter skolan. sen åkte vi hem och jag & linn bestämmde att vi ska sova helt ensamna hemma hos henne imorgon. hennes föräldrar är jue skiljda och hennes mamma kommer inte hem , för hon ska typ göra något sen ska hon sova hos hennes pojkvän . vi ska hyra film och vi ska äta pizza till middag . hennes mormor och morfar bor snett emot dom ifall det skulle hända något, och dom kommer vara hemma, det har vi nämligen kollat med dom om. men det tråkiga är att vi måste typ vara hemma klockan 8 och vi får inte ta dit någon. det förstår jag jue men det skulle vara kul om vi kankse bara kunde vara där med någon kille, imorgon ska vi i allafall vara , jag vet inte om vi skulle vara med leon men kanske . jag tror att vi bestämmde det i allafall, haha : ) men nu ska jag gå, jag sitter hemma just
nu och la precis in bilder från mobilen till datan. här nere kommer några. pussar amanda.
  
  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: