by amanda

| Vardag
Jag har världens bästa kompis. Hon betyder otroligt mycket för mig. Utan henne skulle jag aldrig klara mig. Hon finns alltid för mig när jag är ledsen eller när det hänt något. Jag ser upp till henne i alla lägen. Hon är så jävla stark. Jag är så otroliigt stolt över henne, jag älskar henne precis som hon är. Jag vill inte att hon ska ändra sig på något sätt. Jag litar på henne till högsta procent och kan verkligen berätta allt för henne. Seriöst hon är nog den bästa b'vännen som alla skulle vilja ha. Angelica denna text är till dig. Ta åt dig nu för du är stort älskad av mig gmn.
image19


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: