by amanda

| Vardag
idag har jag varit med några kompisar. Jag har vart på landet i helgen och där har jag mest kollat på film. Det var egentligen menningen att jag skulle vara på landet hela veckan, men jag ska till Beckas land imorgon så blev tvungen att åka hem idag och så ville jag ju träffa bästavännerna. Vi hade skit kul idag men killarna hittade en klotterburk och spräjade lite på en skola och en vuxen såg dom så killarna sprang iväg. Och sen fick vi tjejer ta skulden fast vi inte gjorde något. eller vi fick liksom inte skäll han pratade bara med oss. Men i allafall på Beckas land kommer vi ha roligaste. Jag ska vara där tills på fredag sen är jag hemme i helgen och sen är jag typ på landet resten av sommaren :( kommer sakna mina kompisar sjukt mkt, ni vet vilka <3 :) hare bra pussar amanda,
förresten dagens bild är på mig och Becka på vårat favoritställe : )