by amanda

| Vardag
Jag har just förlorat den killen som betyder mest i mitt liv.
Han var den enda som jag kunde prata med om exakt allt
och kunde lita på mest. Alla mina kompisar säger bara att
jag ska försöka gå vidare.. men hur ska jag kunna glömma
honom ? Alla våra minnen vi delade vart har dom tagit vägen ?
Han sa till mig rakt upp i facet att han inte ville vara min b'vän
längre, fan vad det gjorde ont i mig då !  Vi ska ta en paus från
varandra nu, men jag kommer aldrig lyckas. Allt vi hade bestämmt
att vi skulle göra i sommar ? Du sa att du älskade mig mest och
att jag var den ända i hela världen du kunde lita på. Men inget
som du sa till mig var sant. Jag har blivit sårad när jag var liten
men du hade hjälpt mig att täcka igen det. Men vad fan nu är
det du som har sårat mig ännu värre och till omed gjort så såret
blivit djupare... hej då nu leon, men lova mig att inte glömma den jag var,
för jag kommer alltid älska dig du kommer alltid vara den jag ser upp till.
Du var så jävla stark, men nu tvekar du bara, jag undrar nästa om
du har blivit osäker. ? Jag älskar dig och kommer alltid finnas för dig !