by amanda

| Vardag

Jag orkar inte mer nu, jag kämpar varje dag för just en kille. Och han vet hur jag mår men han skiter i det. Han vet att jag gråter på kvällarna, att jag försöker vara glad när jag är med andra fast jag är ledsen inom mig, han vet att det är han jag älskar mest, att det är han jag gör allt för, att det är han som jag vill dela resten av mitt liv med, han vet att det är honom som jag kämpar för. Han vet inte hur många han har omkring sig som älskar honom mest, hur många som gråter för honom på kvällarna, hur många som kämpar för att få honom i sitt liv, eller så vet han men skiter i det. Jag har träffat en massa äldre kompisar som känner han sådär bra, och dom har lovat mig en massa saker i allafall min syster Becca. Hon har lovat mig en grej som jag verkligen litar på och som jag kommer garva åt om det går rätt till, taha fan vad jag kommer skratta åt honom då, när han ångrar sig och när han inser hur många sår han rivit upp ur på folk. Jag tycker nästan synd om honom men det är rätt åt honom ibland. Han har skadat min barndomsvän vad jag vet mest av alla, han har sabbat hennes liv, rivit sönder hennes sår, och skärt i hennes hjärta ! Nu vill hon för in i helvete ta självmord och jag accepterar inte det. Han vet vem han är och om han skulle ångra sig så vet han vem han borde vända sig till och säga förlåt , han vet det men skiter i det... Fy fan är tyvärr det ända jag kan säga just nu !